måndag 16 januari 2012

Match mot Warberg borta..........................

Dagen började tidigt med att packa in det sista i bilen för färd mot solnahallen, för en resa till varberg och match. Jag gjorde som vanligt på bussen gav alla kaffe, dom som ville ha. Vi hade frukost till spelarna i bussen så vi slapp stanna, det var raka spåret till borås för lunch. Sen bar det iväg till Varberg, när vi kom fram så bytte killarna om för uteaktivteter/lätt löprunda medans jag hängde upp matchstället, satt på kaffe, skar upp bananer och apelsiner ( där har ni hemligheten ). Sedan satt jag mig ner med en god kopp kaffe för att invänta killarna. Killarna spelade bra men Warberg tog ledningen i slutet av första med 1-0, men i andra kom vi igen, men hela matchen vanns av det nya AIK. en liten tråkig sak som hände under matchen, en del tyckte att jag skrämade mot domarna som jag skämtade med, men tyvärr så tycks dom inte veta vilken relation jag och vissa domare har. Men som nu har relaterat till att jag bara ska vara MATRIALARE och vara tyst i båset, så nu e det slut med att vara dadda åt vissa spelare och städa upp efter dessa. Jag hoppas att jag en dag kan komma tillbaka in i laget som en utav dessa. :(( ( Men glad för att vi vann ). Så till nästa gång ser jag, finns jag, men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar