lördag 20 mars 2010

Vinst 11 - 3 vad säger man.....

Vinst i borgen med 11 - 3. Jättebra grabbar. Dagen började med att jag kom lite sent till hallen, så det blev lite brådis med att ta fram material, matchställ, strumpor, fick nya strumpor idag 2: or alltså och 4: or så en del grabbar blev glada. Men jag tyckte att jag lyckades ganska bra för vi vann ju, så då måste jag ju ha gjort ett bra jobb. Fick bra hjälp utav grabbarna på bänken med att flytta klubbor i pauserna, Richard hjälpte mej att samla in flaskorna, handukarna, Henke hjälpte oxå till med mycket, det är bra att ha han där som en backup. Så nu laddar vi om inför Måndag då styr vi bussen mot Falun igen och då ska vi visa att jogging inte är något för oss, för viska springa ner dom å å tills nästa gång finns jag, ser jag men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar