söndag 14 mars 2010

Söndag - Träning, förberedelse inför Falun.....

Idag söndag, vaknade 5.30 kunde inte sova, jag har redan börjat planera inför resan i morgon.
Idag är det träning i Råsta park men först ska jag till Solnahallen för ett möte med Lasse Granqvist och Patrik Jansson.
Packa lite till Falun imorgon Måndag för den andra kvarten.
Måste se till så att jag får med mig det nya matchstället. Det är det vita stället som gäller.
Vi fick nytt ställ inför slutspelet, började med det svarta i fredags. Det tyckte grabbarna var en höjdare, där lyfte jag mig kanske med 15% så då har jag bara 15% kvar av mina 130% men man vet alldrig???  =)
Sen i eftermiddag ska jag med sonen för spel på Lidingö " Bodalshallen" mot Offensiv hmm.
Det blir en hektisk Söndag men vad gör det man får ju göra sånt man tycker om att göra, "curlingfarsa" eller??
Nä nu dax för duschen så till nästa gång finns jag, ser jag men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar