söndag 7 mars 2010

Balrog - Hemma i borgen.....

Idag är det sista matchen i seriespelet, motståndet står Balrog för, jag laddar som vanligt upp som jag brukar, åker dit i god tid innan alla kommer då hinner jag sätta på kaffe, plocka fram ställen, hålla på lite i förrådet.

Hoppas att vi spelar som mot pixbo eller kanske höjer oss lite till ? Vem vet, det kanske släpper helt i dag så killarna kan spela ut, själv e jag lite klyven, jag håller på att tagga ner samtidigt som jag peppar upp mej inför slutspelet för då måste jag vara på topp hela tiden, det ska bli en rolig, tuff utmaning.
Jag som matrialare försöker att tänka lika som tränarna gör.  Det har varit en kul, rolig, utmanande, lärorik resa jag har gjort med killarna o laget under seriespelet. Det ska bli spännande att få delta i ett slutspel.
Så tills nästa gång finns jag, ser jag men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar