lördag 13 mars 2010

Första kvarten - Mot Falun....

igår spelade vi första kvarten mot Falun i borgen, Vinst med 7 - 5 SKÖNT. Det är skönt med en vinst med sej när vi nu på måndag åker upp till Falun. Var i borgen rätt tidigt för att ta hand om materialet, tröjorna hade jag hängt upp dagen före så det va ju bara att fokusera på grabbarna o det dom behöver, vatten, lindor,extradricka, skobyte, kaffe till tränar`n ( Uffe alltså ). För jag brukar säga att e han glad så e vi gladare. Jag hade klycha i går det var vi ska inte jogga ner dom vi ska springa ner dom å det tyckte jag att vi gjorde stundtals, men ändå så slappnade vi av emellanåt??. Det som är skönt att efter att man gjort det man skall så sätter man sej ner å dricker en kopp kaffe det e livet de se. Fick jättebra hjälp igår med allt, det e bra. Vill passa på att tacka Hinken , Kalle och Camilla för all hjälp som min dotter fick. Det gick bra. Så nu e det bara att börja ladda till Söndag och Måndag. Så till nästa gång vi hörs så finns jag, ser jag men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar