söndag 7 mars 2010

Förlust mot Balrog - en tung sak......

Vi spelade i dag i borgen mot Balrog FÖRLUST med 2 - 5 vad säjer man ??? vad var det som gick snett, jag vet inte än, men jag ska sätta mej ner och tänka igenom matchen om jag kunde ha gjort någe annorlunda än jag brukar. Jag tyckte jag hade koll på allt innan matchen, ja det förstås det va ju egebrants tröja som var på vift, men den lyckades vi hitta med en lättnades suck, talar inte om var vi hittade den hihi. Sen till matchen jag tyckte det såg svårspelat ut men vad vet en matrialare, jag tyckte att Balrog hade mer tändvätska än oss. Men det var sista seriematchen, nu väntar slutspelet och det är mot Falun nu på fredag i borgen, ska bli roligt och ett stort ansvar som läggs både på mej och laget, tränarna, napparna. Men som jag har sagt tidigare så har det varit en helt underbar resa med detta lag med tränare, napprapater, busschaufförer. Nu laddar vi om grabbar för det tänker jag göra, så till nästa gång,  finns jag, ser jag , men syns inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar